אישה מצאה כלב נטוש קשור לפח אשפה - אז היא קראה את הפתק על הרצפה ומיד נכנסה לפעולה

כלבים נטושים והומלסים נאספים ומקבלים עזרה כל הזמן; תודה לאל על העמותות והפעילים שעובדים כל כך קשה כדי לעזור לחברים הפרוותיים שלנו.
אבל כאשר זוג אחד ראה כלב קשור לפח אשפה עם פתק על הרצפה, הם ידעו שהמקרה הזה שונה.
כלב הטרייר המעורב בן ה 6 נמצא בחניון. קרוב אליו היה פתק בו היה רשום: "כלב חינם. קוראים לי סקוטר. הבעלים נכנס לכלא היום".
הזוג שמצא אותו צילם תמונות שלו והעלה לרשת בתקווה למצוא לו בית. פולה לנגפורד, מייסדת עמותה מקומית ראתה את התמונות ואמרה להם שהיא תיקח אליה את הכלב ותנסה למצוא את הבעלים שלו.
פולה נסעה לאסוף את הכלב ומיד קיבלה הרגשה שהכלב הזה שונה.
"ברגע שראיתי אותו, ידעתי שהוא כלב שאהבו", היא אמרה. "הוא היה נקי, בלי פרעושים. הוא ננטש עם כלוב נשיאה יקר, קולר יקר, ושק מזון איכותי".
"היה ברור שכלב הזה היה נאהב ושטיפלו בו היטב", היא הוסיפה. "הוא לא היה סתם כלב שננטש".
אחרי שלקחה את סקוטר הביתה ובדקה אם יש לו שבב, היא גילתה שהכלב במקור מקולורדו. היא ניסתה להתקשר למספר שהיה בשבב, אך המספר היה מנותק.
פולה יצרה קשר עם השוטר שעצר את הבעלים של סקוטר. היא גילתה שהבעלים  נעצר בחניה של וולמארט והיה צריך 'לתת את החפצים שלו לחברים - הכסף שלו, התיק שלו, תיק הנשיאה שלו והכלב האהוב שלו וביקש מהם להבטיח לו שהכלב יהיה בטוח ומוגן'.
אבל במקום ה'חברים' שלו נטשו את הכלב.
פולה יצרה קשר עם אמו של הבעלים של סקוטר, ואז נסעה 24 שעות כדי לפגוש אותה ולתת לה את הכלב.
"זה היה איחוד מרגש מאוד, והיה ברור שסקוטר היה מאושר מאוד לראות את משפחתו שוב. אני בטוחה ב 100% בהחלטה שלי לאחד את הכלב הזה עם משפחתו", היא אמרה. איזו אישה נפלאה פולה שעבדה כל כך קשה כדי לאתר את הבעלים של סקוטר ולאחד ביניהם. לאנשים כאלה מגיע את כל ההכרה שבעולם עבור המעשים הטובים שלהם. בבקשה שתפו את זה כדי לעשות כבוד לפולה וכל מה שהיא עושה כדי לעזור לבעלי חיים. 

מוצרים מהחנות שלנו

עוד כתבות בשבילך